28. tammikuuta 2011

Palautetta palautteesta

Olen usein kuuliainen palautteenantaja, kun sitä pyydetään. Sen sijaan pyytämättä jätin ennen harvemmin palautetta. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että erityisesti positiivinen palaute on energisoivaa ja tekee maailmasta aina hitusen paremman paikan. Ja sain siitä todisteen!

Annoin yhdelle pienehkölle leipomolle palautetta sähköpostitse heidän tuotteistaan. Olin aivan myyty yhden heidän leipänsä edessä ja palautteeni oli yksinkertaisesti melko ylistävää. Tuntui mukavalta sanoa jotain kivaa ja ajattelin sen lämmittävän heidänkin mieltään.

Toissapäivänä postilaatikkoon rapsahti kirje ko. leipomolta. Siinä muutamalla rivillä kiiteltiin palautteesta ja toivoteltiin hyvää alkanutta kevättä ja oheistuotteena minulle oli postitettu leivän nimeä kantava pipo. Ilahduin kovasti, sillä palautteeni oli selvästi ollut merkityksellistä ja sen lisäksi heistä tuntui hyvältä ajatukselta laittaa vielä hyvä kiertämään ja ilahduttaa myös minua! Kiitos!

Kaikille hyvää viikonloppua!
Kuva: Wikipedia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti